marker

Харків / Харківська обл.

Прийом та доставка замовлень:
Пн-Сб: 8:00 - 19:00
Нд: 8:00 - 17:00
Замовляй через бот
Без дзвінків та розмов!
telegram

ua

Доставка та оплата

Компанія “Аквамол” ГАРАНТУЄ своєчасне доставлення ваших замовлень!

Ми здійснюємо доставлення води в наступні часові інтервали:

Пн-Сб– доставка з 8:00 до 19:00
Нд– доставка з 8:00 до 17:00

Якщо заказ було зроблено до 13:00 години, тоді можна оформити замовлення день в день, все що після 13:00 години доставляється наступного дня, згідно з графіком доставки Вашого району.

Якщо співробітники служби доставки привезли ваше замовлення пізніше зазначених тимчасових інтервалів або не привезли взагалі, Клієнт має право звернутися до компанії за відшкодуванням за гарантією*, у цьому випадку, НАСТУПНЕ замовлення на суму, рівну вартості несвоєчасно доставленого замовлення надається БЕЗКОШТОВНО.*

*Послуга не надається у період воєнного стану

* не більше 5 бутлів якщо Клієнт/Договір оформлений на фізичну особу та не більше 10 бутлів для Договорів, оформлених на юридичну особу. Дана пропозиція поширюється лише на замовлення бутлів з водою ТМ «Лазурна Classic».

Пропозиція не діє для замовлень з обладнанням для розливу води, водою ТМ “Джерело Святогір’я Premium” та інших супутніх товарів. Якщо в замовленні крім пляшок з водою ТМ «Лазурна Classic» було замовлено обладнання для розливу води, воду ТМ “Джерело Святогір’я Premium” та інші супутні товари – відшкодування надається лише на воду ТМ “Лазурна Classic”.

Послуга гарантії своєчасної доставки діє з 01.01.2024 р. до 31.12.2024 р.

Правила надання гарантії:

1. Після здійснення Клієнтом замовлення, оператор підтверджує тимчасовий інтервал, до якого служба доставки зобов’язується привезти замовлення відповідно до встановлених інтервалів. Ця гарантія діє лише нана офіційні інтервали доставлення, встановлені компанією, і не поширяться на скорочені інтервали часу, що вказуються клієнтом при оформленні замовлення за його бажанням.

2. Часом доставлення замовлення фізичним особам у квартиру вважається час дзвінка кур’єра служби доставки у двері чи домофон, а також дзвінка на вказаний номер телефону у випадках, якщо за цією адресою не працює домофон та відсутня можливість прямого доступу до під’їзду.

3. Доставка до адміністративних, офісних, виробничих, складських приміщень здійснюється до головного входу (до охорони, шлагбауму), при цьому часом фактичного доставлення замовлення є час дзвінка кур’єра на телефон Клієнта.

4. У випадках, якщо фактичний час доставлення потрапляє за рамки офіційних часових інтервалів доставки, Клієнт повинен негайно повідомити про це офіс компанії в присутності кур’єра служби доставлення за контактним телефоном +38 (099) 946-52-55 та зафіксувати факт доставки замовлення пізніше гарантованого терміну. Дзвінок у контактний центр ПІСЛЯ того, як кур’єр поїхав не є підставою для отримання відшкодування за гарантією.

5. У разі, якщо замовлення було не доставлено, а часовий інтервал очікування добіг кінця – клієнт повинен зателефонувати за вказаним телефоном для з’ясування причин. Якщо кур’єр не привіз замовлення у встановлений інтервал і не попередив клієнта про відсутність можливості доставити його у зв’язку з об’єктивними обставинами, Клієнт також має право звернутися за відшкодуванням за гарантією або перенести замовлення на зручну дату доставлення.

6. Далі Клієнт повинен повну вартість доставлення за готівковий розрахунок у повному обсязі або поставити печатку та підпис на документи за безготівковим розрахунком. Лише після цього Клієнт має право звернутися за відшкодуванням за гарантією на своєчасне доставлення та одержати його при НАСТУПНОМУ замовленні.

7. Для отримання відшкодування Клієнт повинен зробити наступне замовлення не пізніше ніж за 2 місяці (60 календарних днів) з дня замовлення з зафіксованим порушенням термінів доставки. Оформити замовлення можна лише по телефону через оператора компанії, при оформленні замовлення через сайт, Вайбер або Телеграм – відшкодування не надається. При оформленні замовлення Клієнт повинен повідомити оператора про бажання отримати відшкодування за гарантією на на доставлення за попереднє замовлення.

8. Відшкодування при подальшому замовленні провадиться одноразово, шляхом доставлення нового замовлення за рахунок компанії, але в розмірах, що не перевищують зазначені в умовах гарантії: не більше 5 бутлів, якщо Клієнт/Договір оформлений на фізичну особу та не більше 10 бутлів для Договорів, оформлених на юридична особа. У разі якщо кількість бутлів у новому замовленні перевищує кількість у замовленні, за яке надається відшкодування, – Клієнт зобов’язується доплатити різницю. У випадках, якщо кількість бутлів у наступному замовленні менша, ніж у замовленні, за яке надається відшкодування, невикористаний залишок не повертається і не переноситься на наступні замовлення.

9. Отримання відшкодування шляхом виплати Клієнту коштів від компанії – неможливо.

10. Компанія звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цією гарантією, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили, а саме: пожежі, повені, стихійних лих, землетрусу, війни і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання цієї гарантії. Компанія повинна повідомити Клієнта про настання вищезгаданих обставин.

Регламент надання послуги Вчасно чи безплатно” не є офертою.

11. Відшкодування за гарантією на доставку не провадиться у таких випадках:
– за вказаною адресою не працює ліфт або домофон, і клієнт не повідомив про це працівників служби доставки під час оформлення замовлення;
– кур’єру не відчиняли двері (вхідні, двері під’їзду, на вахті тощо);
– кур’єра затримала охорона/консьєрж;
– клієнт повідомив оператору контактного центру неточну або неправильну адресу;
– клієнт залишив неправильний контактний телефон;
– клієнт не відповідав на дзвінки співробітників Компанії контактного телефону, або контактний телефон був недоступний/відключений;
– клієнт зателефонував до контактного центру, щоб повідомити про факт затримки доставлення замовлення, коли замовлення вже було передано, оплачено та кур’єр поїхав.

Ми цінуємо Ваш час та працюємо для Вас!!!

Доставлення води – безкоштовно. Підйом на будь-який поверх будь-якої кількості бутлів безплатний при ліфті, що працює. Якщо ліфта немає або він не працює, ми піднімаємо до 5 поверху  будь-яку кількість безкоштовно, а понад 5 поверхів за кожен поверх 1 бутль – 10грн.

Ви можете замовити Експрес доставку у конкретний час (наприклад з 11:00 до 12:00) – вартість 80 гривень.

Ця послуга не поширюється на передмістя та доставку у вихідні дні.

Оплату можна зробити

– готівкою кур’єру;

– на банківську картку;

– LiqPay – через сайт;

– розрахунковий рахунок для юридичних осіб.

    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійПовернутись до магазину